ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ


Θ Ε Ο΄Σ ! ! !

Μπουράκ Χακκί, είσαι πραγματικά ο πιό ωραίος άντρας που έχω δει!

Μαρία.-

UPDATE: Όχι, ούτε εγώ έβλεπα τούρκικα έργα κι αυτό όχι βέβαια από ρατσισμό αλλά γιατί συνήθως (έβλεπε παλιά η μαμά μου σε βιντεοκασέτες) είναι εντελώς μελό κι εγώ με το μελό δεν τα πάω καλά! Όταν μάλιστα άρχισε να παίζεται εδώ η σειρά & είδα 2-3 φορές τρέιλερ την κορόιδευα φανατικά. Έπειτα μια μέρα εντελώς τυχαία είδα ένα επεισόδιο (γύρω στο τριακοστό ) & μου τράβηξε λιγάκι το ενδιαφέρον. Το σήριαλ, όχι ο "Κενάν"! Ο εν λόγω πρωταγωνιστής τότε με εντυπωσίασε μεν ως άντρας αλλά ως ηθοποιός μου είχε φανεί λιγάκι "κρυόκwλος"... Ύστερα φρόντισα να δω & το επόμενο γιατί ανακάλυψα πως με βόλευε ιδιαίτερα η ώρα προβολής (5-7 το απόγευμα) μια που μόλις έχουν κοιμηθεί οι μικρές κι εγώ επιδιώκω λίγη χαλάρωση. Έτσι, επεισόδιο στο επεισόδιο, κατέληξα σήμερα καταγοητευμένη τόσο με τον πανέμορφο πρωταγωνιστή όσο & με την ιστορία της σειράς!
Μου αρέσει πολύ που βλέπω χλιδή εκεί, με ξεκουράζει μάλλον από τα δικά μας κανάλια που μονίμως μας θυμίζουν την οικονομική μας κατρακύλα. Λες & δε τη ζούμε καθημερινά...
Επίσης, μου αρέσει που όλα σχεδόν τα πρόσωπα της σειράς είναι όμορφα ή έστω γοητευτικά. Τρελλαίνομαι που έχει τόση δράση, τόση ένταση & τόσες ανατροπές σε κάθε επεισόδιο (προφανώς αυτό έχει να κάνει & με τη μεγάλη διάρκεια των επεισοδίων)! Ακόμη, οι διαφημίσεις που πέφτουν σ΄αυτό το σήριαλ είναι λίγες, τόσο που δεν κουράζομαι ίσα-ίσα κι αυτές ακόμη με ξεκουράζουν αφού μου δίνουν το χρόνο να βγω στο μπαλκόνι για ένα τσιγάρο.
Βέβαια δεν μπορώ να μην αναρωτιέμαι το μήνυμα που θέλουν να περάσουν στους θεατές τους οι παραγωγοί : πως οι φτωχοί δεν έχει νόημα να σηκώνουν κεφάλι;;; Πως όπως κι αν έχουν τα πράγματα, πάντοτε οι πλούσιοι δικαιώνονται όσο κι αν φταίνε; Γιατί σίγουρα καυτηριάζει έντονα τις κοινωνικές διακρίσεις ανάμεσα σε πλούσιους & φτωχούς κι αυτό η αλήθεια μου ..."κάθεται λιγάκι στο λαιμό"! Για την ακρίβεια λιγάκι παραπάνω ή μάλλον πολύ παραπάνω! Είναι προφανές πως προσφέρουν ομορφιά, πολυτέλεια & δράμα στο λαό με σκοπό να του περνάνε τέτοια μηνύματα: "μην κάνετε τον κόπο να διεκδικήσετε το δίκιο σας εφόσον είστε φτωχοί, άδικος κόπος"... Φυσικά αυτά στους Έλληνες δεν πιάνουν!
Εν κατακλείδι, πραγματικά κουκλιά οι πρωταγωνιστές (Κενάν, Λάμια, Τζαβιντάν) αλλά ως γυναίκα, το άριστα με τόνο θα το δώσω δικαιωματικά στον περήφανο κι επιβλητικό αλλά πολύ γλυκό ταυτόχρονα, στον ελκυστικότατο "Χουσείν Κενάν Γκιούν": παίδαρος!!!
1 Response
  1. erifili Says:

    Πέρασα για να αφήσω 2011 ευχές, για τον καινούργιο χρόνο. Υγεία, δύναμη και κουράγιο, να είναι τα «όπλα» μας για να αντιμετωπίσουμε με αισιοδοξία ότι μας επιφυλάσσει η νέα χρονιά.