ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ

Γειά και Χαρά σας!
Έχω να μπω πολύυυ καιρό γιατί πλέον γράφω μόνο στο Facebook και με 2 μικρά κι ένα σκυλάκι δεν μου μένει πολύς χρόνος. Ωστόσο σήμερα βρήκα πολλά-πολλά σχόλια σε παλαιότερες αναρτήσεις μου μάλιστα κάποια που με συγκίνησαν και σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ για τα γλυκά σας λόγια! Γι΄αυτό λοιπόν σας δίνω την ηλεκτρονική μου δ/νση στο Fb μια που πλέον οι μάσκες ούτε μας χρειάζονται ούτε και μας αξίζουν! Θα με βρείτε εδώ:
http://www.facebook.com/maira.smith1
 Μόνο παρακαλώ μαζί με το αίτημα φιλίας στείλτε μου και ένα μηνυματάκι στο FB στο οποίο θα μου λέτε ποιός από τους διαδικτυακούς μου φίλους ήσασταν στο blogger (π.χ. η ηλιαχτίδα) ώστε να σας κάνω φίλους μου κι εκεί! Θα το χαρώ πολύ να τα ξαναλέμε!! Μου λείψατε,
Αρβανίτη Κουκιά Μαρία.
2 Responses
  1. οσοι δεν εχουν φεης μπουκ σε εχουν χασει ..να εισαι κλα και να καμαρώνεις τα κοριτσια σου φιλακια.


  2. Heliotypon Says:

    Χαθήκαμε...